Followers

Wednesday 30 March 2011

happy :)

umm,,korng mesti nak tau kan knpew aku happy sngt arinie
hah klo korng nak tau ptg tadi kan aku tngu meera and ruzaini at luar tndas
astoo kan ada la bdk yng aku mnt sngat2 at dia nie,
tgh naik tnge untuk masuk k klsz dia., lpstoo kan aku x tau nak g mner sbb excitet sngat time too doo hahaah
lpas x tau nak g mner aku jln jew laa,,dia pon jln jgk las2 aku sblh dgn dia ,,
maknernyerr jln sme2 laa hahahh bess gilerr laa dpt jln sme dia ,,
hah after date cehh speking laa plk aku nie haha apew2 jelah,,
hah smbung2 blk ctew tadi astoo kan areiza at blkng aku ko tau dia buat apew
dia buat la bnyi ehm! ehm! ehm! da la kuat dia buat cmtoo haishh ,,
haahah sgn gler doo x taw la nak ltk mukew nie at mner ahahha
tapi walaucmner punn aku ttap syng dia sorng hahah
i love u
eh!eh!eh! lbih2 plk,,
aku syng diaa
hahah sgn glerr laa xtau nak ltk muke nie kan mne
ahhah
Dah bace ? tekan lah like :)

No comments:

Post a Comment